poniedziałek, 30 marca 2015

Witajcie! A teraz trochę o mnie, moim życiu i dlaczego stworzyłam tego bloga.

Już dłuższy czas myślałam o założeniu bloga o swoim życiu.
No ale, wiecie jak to jest.Szkoła, brak pomysłu, brak weny, więcej szkoły i myśli typu ,,I tak nie będę miała o czym pisać".I tak, to prawda.Prowadzę już bloga z opowiadaniem i zdarza się że dłuższy czas nie piszę przez brak weny.No ale, mam nadzieje że z blogiem o samej sobie będzie inaczej.No bo, kto wie więcej o mnie samej (oprócz wszechwiedzących plotkar) niż ja?
Bardzo mi też zależy żebyście zostawiali komentarze.Możecie zadawać w nich pytania, przedstawiać swoje opinie i propozycje i tak dalej...

Teraz o mnie i moim życiu....
Nazywam się Oliwia i mam 13 lat.
Urodziłam się w Polsce ale, 2 lata temu moje życie przewróciło się do góry nogami i się przeprowadziłam.
Właśnie te 2 lata temu wszystko co wydawało mi się stabilne i bezpieczne runęło w gruzach.Dosłownie WSZYSTKO.
Zmiana kraju, domu, szkoły, oddalenie się od przyjaciół, nowy język, rozwód rodziców....już jedna z tych rzeczy może nieźle przybić a, ja miałam je wszystkie naraz.
Mnie najbardziej przybiła zmiana języka.Przeprowadziłam się do Irlandii i wbrew temu co niektórzy myślą wcale nie mówi się tutaj po Irlandzku.W Irlandii używa się języka Angielskiego.No serrio!Jeśli chodzi o najpopularniejsze języki w Irlandii do na pierwszym miejscu Angielski a, na drugim......Polski.
W Irlandii nietrudno spotkać Polaka.Nawet jeśli chcemy zdawać prawo jazdy to wystarczy w podaniu zaznaczyć opcje z Polskim lektorem który będzie nam czytał pytania i dostępne odpowiedzi.
Ja niestety miałam wstręt do Angielskiego i nadal trochę go mam.O tym już napiszę osobną notkę.
Teraz chodzę do szkoły z Irlandii i jakoś sobie radzę.Chodzę teraz do liceum.W Polsce bym chodziła do gimnazjum ale, tutaj już jestem w liceum i po prostu zostanę tu na 6 lat.

Jeśli macie jakieś pytania na mój temat, mojej szkoły, Irlandii czy czegoś innego to śmiało pytajcie z komentarzach.I prosiłabym żebyście je zostawiali nawet jak nie macie żadnej odkrywczej myśli bo, to daje mi motywacje do pisania postów......jacie nie wiem jak się pożegnać.Zawsze mam problem z powitaniem i pożegnaniem. :D
No to....do napisania. <3

1 komentarz:

  1. Witaj :) Masz potencjał na świetną blogerkę :). Dobrze ci idzie pisanie. Sama zaczynałam blogowanie po raz pierwszy jak miałam tyle lat co ty :). Trzymam kciuki za rozwój twojego stylu pisania. Taka szybka rada od starszej koleżanki, pisząc posty takie jak ty masz wybieraj opcję wyjustuj. Lepiej się nieco czyta wtedy bloga :).
    I pisz dalej, nie zatrzymuj się.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zajrzyj do mnie www.biblioteczka-samorozwoju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń